وسوسه غذا خوردن در يک مهماني، وقتي تازه رژيم گرفته ‌ايد، خيلي دشوار است ولي جالب است كه بدانيد متخصصان تغذيه روي هيچ خوراکي، علامت مطلقاً ممنوع براي شما نصب نکرده‌ اند.

a

فقط بايد عادت کنيد که متعادل غذا بخوريد. اين نوشته ۸ عادت را به شما آموزش مي ‌دهد که عمل به آن ها شما را لاغر مي‌ کند و در عين حال مي ‌توانيد با خيال آسوده غذا بخوريد.

هيچ‌ وقت مستقيما از داخل بسته و يا ظرف اصلي، تنقلات را ميل نکنيد.

+ نوشته شده در ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ساعت 14:36 توسط مهدی کرمانی |

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد.

استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۱۱/۲۳ساعت 20:59 توسط مهدی کرمانی |

لیزر انواع مختلفی مانند لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیواکتیو، لیزر جامد، لیزر فیبری و ... دارد، اما در لیزر صنعتی تنها از دو نوع آن یعنی لیزر گازی و جامد استفاده می شود. لیزر های صنعتی جامد و گازی نیز هر کدام به انواع مختلفی تقسیم می شوند، مثلا در میان انواع لیزر های صنعتی گازی، لیزر صنعتی CO2 بیشترین کاربرد را داشته و از آن برای برش و حکاکی انواع مواد مختلف مانند چوب، پلکسی گلاس، شیشه، پارچه و ... استفاده می شود و محبوب ترین لیزر در صنعت است.

CNC

لیزر صنعتی جامد نیز بیشتر لیزر یاگ است که برای حکاکی و برش فلزات از آن استفاده می شود.

+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ساعت 12:1 توسط مهدی کرمانی |

افرادي که دنبال لاغري هستند به هر دري مي‌زنند تا چند کيلوگرم وزن کم کنند. در اين بين کم نيست تعداد افرادي که با روش‌هاي نسبتا خطرناکي مانند رژيم‌هاي لاغري نادرست و سخت، مصرف قرص‌هاي لاغري يا حتي تيغ جراحي سعي دارند خود را به وزن ايده‌آل برسانند. از ما مي‌شنويد سلامتي خودتان را به خطر نياندازيد و با اصلاح روش تغذيه‌ي خود به هدفتان برسيد.

ad-600x425

اگر به دنبال يکي از آن روش‌هاي مطمئن و بدون خطر براي خوش‌اندامي مي‌گرديد به ادويه‌ها اعتماد کنيد؛ يعني ادويه‌هاي ارائه‌شده در اين مقاله را به برنامه‌ي غذايي‌تان اضافه کرده و با اصلاح تغذيه و ورزش، هم خوش‌اندام شويد و هم سالم بمانيد. لطفاً با ما همراه باشيد تا با ۷ ادويه‌ي هميار لاغري آشنا شويد.

+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ساعت 11:45 توسط مهدی کرمانی |

hhs2264

سؤال اين است: چرا بسياري از زنان دچار مشکل چاقي مي‌شوند؟
دکتر راست‌منش (متخصص تغذيه) قرار است تا پايان اين گزارش همراه‌مان باشد تا تمام عوامل چاقي زنان ايران را مرور کنيم. طبق معمول، آدم وقتي مي‌رود سراغ يک سؤال، کار به تاثير مسائل باور نکردني هم مي‌رسد؛ از ديدگاه و نگرش اجتماعي گرفته تا مسايل مربوط به تغذيه خود مادر در دوران بارداري و حين شيردهي، تغذيه خود دختران در دوره‌هاي مختلف زندگي (به ويژه دوران شيرخواري و دوران بلوغ و كنكور) فعاليت بدني دختر بچه‌ها و حتي ژنتيك نژادمان!

+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ساعت 11:43 توسط مهدی کرمانی |

مطالب قدیمی‌تر